Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Επιστολή συναδέλφου μέσω ΙΚΥ - ΕΣΠΑ στην Πρόταση Προοπτικής

Δημοσιεύουμε την απάντηση συναδέλφου στην επιστολή της Πρότασης Προοπτικής, που ήρθε στο e-mail μας.

Συμφωνώ απόλυτα με την επιστολή και εντάξει δεν θα αναφερθώ καθόλου στα χρήματα που παίρνουμε( λίγα δυστυχώς) ,  οι περισσότεροι από εμάς δεν είμαστε από Αθήνα μένουμε στο ενοίκιο και έχουμε τα έξοδα μας , εγώ προσωπικά μου στέλνουν χρήματα και οι γονείς μου όσα λίγα έχουν ακόμα , το χειρότερο από όλα είναι ότι δεν έχουμε ένα βιβλιάριο υγείας να πάμε σε ένα γιατρό να έχουμε φάρμακα μια έστω ασφάλεια εγώ έχω πάρει ένα βιβλιάριο από την Σχολή μου που απλά μπορείς να πας σε κάποια πανεπιστημιακά δημόσια νοσοκομεία αλλά δυστυχώς είναι πολύ ανίσχυρο. Πραγματικά μπράβο που ενδιαφερθήκατε για το θέμα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: