Δημοσιεύουμε επιστολή συναδέλφισσας από τη Διεύθυνση Συναλλακτικής (946) που στάλθηκε πριν λίγες μέρες προς το ΔΣ του ΣΥΕΤΕ, για ζήτημα που θέσαμε και εμείς ως Πρόταση Προοπτικής στη συνεδρίαση της γραμματείας εργασιακών σχέσεων του Συλλόγου στις 14/3. Θεωρούμε ότι σίγουρα πρέπει η τράπεζα να χορηγήσει υπηρεσιακά τηλέφωνα σε αυτή την περίπτωση καθώς οι συνάδελφοι δεν είναι υποχρεωμένοι να έχουν τέτοια κινητά.
"Εργάζομαι στην υπηρεσία 946, στον τομέα ενέγγυων πιστώσεων εξαγωγών.
Για λόγους ασφάλειας τω συναλλαγών, απαιτείται από
18/3/2019 να έχουν όλοι οι υπάλληλοι αυτής της υπηρεσίας smart phones,
όπου θα κατεβάσουν μια εφαρμογή και στη συνέχεια θα λαβαίνουν κατά τη
διάρκεια της ημέρας κωδικούς, για να δουλεύουν
συγκεκριμένο σύστημα της τράπεζας.
Η τράπεζα απαιτεί από τους υπαλλήλους της να έχουν
smart phone, που θα τα πληρώσουν οι ίδιοι, αν θέλουν να εξακολουθούν να
μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους.
Η αλήθεια είναι πως όλοι στο χώρο έχουμε
παρακολουθήσει ηλεκτρονικό σεμινάριο σχετικά με τη λειτουργία αυτών των
συσκευών ,και έχουμε βιώσει τόσες αλλαγές σε μηχανογραφικά συστήματα,
που δεν έχουμε δυσκολία να προσαρμοστούμε σε μια επιπλέον
αλλαγή.
Το πρόβλημα δεν είναι η άρνησή μας να δεχτούμε την αλλαγή και
το νέο, αλλά η αδυναμία μας να αγοράσουμε εδώ και τώρα νέα συσκευή,
επειδή το απαιτεί η επιχείρηση. Αύριο μπορεί να απαιτήσει να αγοράσουμε
τους υπολογιστές και μεθαύριο να τηλεφωνούμε
σε πελάτες απο τα προσωπικά μας τηλέφωνα και να χρεωνόμαστε το
λογαριασμό.
Μπορεί η επιχείρηση να απαιτήσει από τον υπάλλλο να
χρησιμοποιήσει ίδια μέσα, και μάλιστα τόσο ακριβά, για να μπορεί να
κάνει τη δουλειά του;
Θα ήθελα ο σύλλογος να παρέμβη."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου