Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024

Ανακοίνωση: Ενισχύστε το δίκτυο της ΕΤΕ επιτέλους! Δεν θα την πληρώνουμε οι εργαζόμενοι!



Δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε με τον χειρότερο τρόπο, παρά τις συνεχείς προειδοποιήσεις μας, βλ. την πρόσφατη παρέμβασή μας για το δίκτυο με την ανοιχτή επιστολή στη Βοηθό Γενική Δ/ντρια Δικτύου (https://protasiprooptikis.blogspot.com/2024/09/blog-post_16.html).

Οι εργαζόμενοι κινδυνεύουμε εξαιτίας των επιλογών της Διοίκησης! Κινδυνεύουμε και από την τεράστια πίεση που υφιστάμεθα καθημερινά, και από την πελατεία που έχει τη χείριστη εμπειρία λόγω του λεγόμενου ψηφιακού μετασχηματισμού.

Τα φαινόμενα αυξάνονται και μέσα σε 2 μήνες έχουμε 4 περιστατικά. Πριν λίγες μέρες, δύο συνάδελφοι σε κατάστημα της Αθήνας τραυματίστηκαν από επίθεση πελάτη, ενώ κράτησαν εξαιρετική στάση και τους αξίζουν συγχαρητήρια. Το κατάστημα, με μόλις 7 συναδέλφους, ανακαινίστηκε από το καλοκαίρι και μετά, απομακρύνθηκαν γραφεία και έχει μείνει άδειο σχεδόν δημιουργώντας μια πολύ άσχημη κι απωθητική εντύπωση κατά την είσοδο των πελατών.

Και στο ερώτημα του HR πώς και δεν μπορούσε κάποιος να τον εξυπηρετήσει, θα θέλαμε να απαντήσουμε: ποιος ακριβώς; Κάποιος συνάδελφος που εξυπηρετεί τα δεκάδες ραντεβού; Η συνάδελφος που έκανε εν ώρα εργασίας το σεμινάριο για το νέο σύστημα των δανείων, που κρατάει 2,5 ώρες (!); Η εποχική συνάδελφος που εργάζεται 4 μήνες;

 Πελάτες αρπάχτηκαν στα χέρια μεταξύ τους σε άλλο κατάστημα σε κοντινή περιοχή. Κι αυτό ανακαινίζεται από τον Μάιο (!), 6 μήνες είναι ένα εργοτάξιο με συνεργεία, σκόνη και θόρυβο! Ταμίας βρέθηκε σε περιπολικό πριν 1 μήνα και πέρασε αυτόφωρο μετά από μήνυση πελάτη, ενώ ο ταμίας δεν είχε καμιά ευθύνη. Έξω από ΑΤΜ καταστήματος στην Αττική πάλι πρόσφατα, πελάτης έσπρωξε ηλικιωμένη που τραυματίστηκε σοβαρά.

Ο εκνευρισμός των πελατών έχει αυξηθεί κατακόρυφα, καθώς δεν εξυπηρετούνται! Βέβαια, η Τράπεζα αυξάνει τα κέρδη της κατακόρυφα επίσης, οπότε αδιαφορεί και για την πελατεία και για τους εργαζόμενους.

Οι εγκύκλιες οδηγίες και τα συνεχή μηνύματα μας υποχρεώνουν να λέμε στους πελάτες να απευθυνθούν στα εναλλακτικά δίκτυα, μα κάπως καταλήγουν πάλι στα αποδεκατισμένα καταστήματα. Αντί να σταματήσουν τις λεγόμενες απαγορευμένες συναλλαγές, διώχνουν συνεχώς συναδέλφους από το δίκτυο και μας θέτουν σε διαπληκτισμό με την πελατεία που θέλει να εξυπηρετηθεί  και δεν μπορεί.

 Μήπως δεν το επισημαίνουμε κάθε φορά; Μας λένε ότι περισσεύουμε, ενώ δεν φτάνουμε ούτε για τα βασικά!

Αντί να μειώσουν τα ραντεβού όπως ζητούν οι συνάδελφοι, τα αύξησαν κατακόρυφα μειώνοντας το χρόνο σε μισή ώρα! Κατάστημα στο νομό Έβρου είχε τον Νοέμβρη πάνω από 1100 ραντεβού! Το επισημάναμε, και η απάντηση της περιφερειακής διευθύντριας ήταν ότι «τα 50 ραντεβού την ημέρα είναι διαχειρίσιμα», για 5 συναδέλφους που υπάρχουν πραγματικά καθημερινά στους ιδιώτες. Συχνά, σε όλα τα καταστήματα, είναι τόσα πολλά που δεν μπορούν να ανατεθούν, δεν υπάρχει ελεύθερος συνάδελφος. Η νέα μόδα είναι περιφερειακοί να δίνουν οδηγίες να ακυρώνουμε (!) τα ραντεβού που έχουν κλείσει πελάτες. Τι άλλο θα σκεφτούν!

Ας έρθουν οι περιφερειακοί διευθυντές και στελέχη της Στρατηγικής Δικτύου, που τα σχεδιάζουν αυτά και το πελατοκεντρικό σύστημα, να καθίσουν σε κάποιο γραφείο για 1 μέρα να δουν αν είναι διαχειρίσιμο να έρχεται κάθε μισή ώρα 1 πελάτης που απαιτεί να εξυπηρετηθεί την ώρα του ραντεβού, να απαντάς σε δεκάδες τηλέφωνα και μέιλ, να φοράς ακουστικά και να συμμετέχεις σε συσκέψεις την ώρα της εργασίας και γενικά να καλείσαι να κάνεις ταυτόχρονα κι αυθημερόν δεκάδες εργασίες.

Μέσα σε όλα αυτά, δεκάδες καταστήματα στην Αττική είναι σαν εργοτάξια εξαιτίας των νέων ανακαινίσεων! Που συχνά δεν χρειάζονται. Δεν γίνεται οι εργαζόμενοι να εργάζονται 7,5 ώρες σε αυτό το περιβάλλον, και οι πελάτες διαμαρτύρονται, πρέπει να κλείσει το κατάστημα επιτέλους. Ούτε είναι εφικτό να μένουν ως τις 8, υπάρχουν οικογενειακές υποχρεώσεις, δεν γίνεται να κλείνουν 12ωρο στο κατάστημα.

Με λίγα λόγια, ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! Πάρτε πίσω αυτά τα σχέδια τώρα! Πάρτε μέτρα ενίσχυσης του δικτύου και όχι διάλυσης! Μαζικές προσλήψεις τώρα, ιδιαίτερα στο δίκτυο, δεν χρειαζόμαστε εμείς κι η πελατεία περιττά έργα βιτρίνας αλλά επιπλέον προσωπικό.

Δεν μπορούμε καν να φανταστούμε πώς θα είναι αν φύγουν κι άλλοι συνάδελφοι σε ενδεχόμενη νέα εθελούσια. Η απόδειξη πόσο άθλια εργασιακά είναι η κατάσταση είναι η παραίτηση αρκετών από τους 47 νεοπροσληφθέντες συναδέλφους σε λιγότερο από 1 έτος.

Αυτό δεν είναι κινδυνολογία λοιπόν, αλλά η τραγική αλήθεια. Αυτή την αλήθεια εμείς δεν τη φοβόμαστε, ούτε όμως τη δεχόμαστε! Να αντιδράσουμε τώρα, η οργή των συναδέλφων ξεχειλίζει! Δεν θα την πληρώσουμε εμείς οι συνάδελφοι για να θησαυρίζουν τα στελέχη με δεκάδες χιλιάδες ευρώ, μπόνους, παροχές κλπ.

Γι’ αυτό ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ στις 20 Νοέμβρη, και θέλουμε πραγματικές απεργίες και έναν αγώνα διαρκείας μέχρι να έχουμε νίκες, γι’ αυτό στηρίζουμε και ψηφίζουμε Πρόταση Προοπτικής!

Αυτή είναι η πραγματική αντίσταση σε Διοίκηση και συμβιβασμένους συνδικαλιστές, να ψηφίσουμε μαζικά!Γιατί χρειαζόμαστε έναν αγωνιστικό Σύλλογο να οργανώσει τον αγώνα μας και να παλέψουμε για να έχουμε δικαιώματα. Δεν είμαστε σκλάβοι!

 14/11/2024

 

Παίρνουμε την υπόθεση στα χέρια μας! 

Ψηφίζουμε Πρόταση Προοπτικής!


 

Τηλ. 6980925499, e-mail:protasiprooptikis@gmail.com, protasiprooptikis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: