Καλημέρα σας
Σε συνέχεια του χθεσινού μου mail (στο οποίο δεν έλαβα απάντηση), θα ήθελα να σας επισημάνω τα εξής.
Είδαμε όλοι ότι το ΤΥΠΕΤ πολύ ορθά και υπεύθυνα έκλεισε τα εξωτερικά ιατρεία, διέκοψε τις απεικονιστικές εξετάσεις, τις αιμοληψίες, ακόμα και τα χειρουργεία. Εξυπηρετούνται μόνο τα ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ. Λογική και ορθή κίνηση. Το ΤΥΠΕΤ μερίμνησε τόσο για το προσωπικό του, όσο και για τους ασφαλιζόμενους που εξυπηρετεί.
Δε θα μπορούσε να γίνει αντίστοιχη μέριμνα και για το Δίκτυο? Στο οποίο υπάρχει καθημερινά αθρόα προσέλευση κόσμου, οι οποίοι όλοι ξέρουμε πως σε μεγάλη πλειοψηφία έρχονται για μη επείγοντα θέματα? Δε θα μπορούσε δηλαδή να υπάρξει μέριμνα ώστε να εξυπηρετούνται δηλαδή μόνο οι επείγουσες περιπτώσεις? Θυμίζω πως κάτι παρόμοιο – εκτέλεση δηλαδή συγκεκριμένων τραπεζικών εργασιών – έγινε αναγκαστικά στις πρώτες ημέρες του Capital Control. Επομένως, τρόπον τινά κάτι τέτοιο έχει ξαναγίνει. Μια τέτοια κίνηση θα έδινε τη δυνατότητα να προσέρχονται οι υπάλληλοι στα Καταστήματα εκ περιτροπής, ώστε να περιοριστεί έτσι η έκθεσή τους στον κίνδυνο. Έτσι, θα υπήρχε μέριμνα τόσο για τους υπαλλήλους όσο και για την εξυπηρετούμενη πελατεία.
Είδαμε όλοι ότι το ΤΥΠΕΤ πολύ ορθά και υπεύθυνα έκλεισε τα εξωτερικά ιατρεία, διέκοψε τις απεικονιστικές εξετάσεις, τις αιμοληψίες, ακόμα και τα χειρουργεία. Εξυπηρετούνται μόνο τα ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ. Λογική και ορθή κίνηση. Το ΤΥΠΕΤ μερίμνησε τόσο για το προσωπικό του, όσο και για τους ασφαλιζόμενους που εξυπηρετεί.
Δε θα μπορούσε να γίνει αντίστοιχη μέριμνα και για το Δίκτυο? Στο οποίο υπάρχει καθημερινά αθρόα προσέλευση κόσμου, οι οποίοι όλοι ξέρουμε πως σε μεγάλη πλειοψηφία έρχονται για μη επείγοντα θέματα? Δε θα μπορούσε δηλαδή να υπάρξει μέριμνα ώστε να εξυπηρετούνται δηλαδή μόνο οι επείγουσες περιπτώσεις? Θυμίζω πως κάτι παρόμοιο – εκτέλεση δηλαδή συγκεκριμένων τραπεζικών εργασιών – έγινε αναγκαστικά στις πρώτες ημέρες του Capital Control. Επομένως, τρόπον τινά κάτι τέτοιο έχει ξαναγίνει. Μια τέτοια κίνηση θα έδινε τη δυνατότητα να προσέρχονται οι υπάλληλοι στα Καταστήματα εκ περιτροπής, ώστε να περιοριστεί έτσι η έκθεσή τους στον κίνδυνο. Έτσι, θα υπήρχε μέριμνα τόσο για τους υπαλλήλους όσο και για την εξυπηρετούμενη πελατεία.
Επίσης, πέρα από την εκ περιτροπής εργασία, δε θα μπορούσαν να μπουν τζάμια στα γραφεία μας? Ώστε οι συνάδελφοι του δικτύου που εκ περιτροπής θα προσέρχονται στην εργασία τους να είναι περισσότερο προστατευμένοι?
Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη (νομική, ποινική κλπ) όταν τα κρούσματα γίνουν πολλά ? (που είναι θέμα χρόνου και το γνωρίζουμε όλοι).
Οι κρούσεις υπάρχουν, οι προτάσεις υπάρχουν. Αν αυτές πέφτουν στο κενό και δε γίνεται τίποτα, δεν είναι εύλογο ότι οι υπεύθυνοι θα πρέπει να βρεθούν και υπόλογοι? Ας μην αναφερθούμε και στο διασυρμό της ΕΤΕ και την καταρράκωση του ονόματός της (του brand name της) όταν μαθευτεί πως παρά τις κρούσεις, τις προτάσεις και τη δυνατότητα να ληφθούν ουσιαστικά μέτρα, τελικά δεν ελήφθησαν.
Αλλά το θέμα μας δεν είναι το ποιος θα είναι υπόλογος σε αυτήν την περίπτωση, δεν κάνουμε πολεμική μεταξύ μας. Αυτό που θέλουμε είναι να σκεφτούμε απλά, λογικά και πρακτικά ώστε να μπορέσουμε να προστατευθούμε όσο καλύτερα γίνεται.
Τόσοι φορείς, δημόσιοι και ιδιωτικοί έχουν ανταποκριθεί στη δύσκολη αυτή κατάσταση και έχουν λάβει αποτελεσματικά και ουσιαστικά μέτρα. Σε ότι αφορά συγκεκριμένα στην ΕΤΕ, μπορεί η διοίκηση του ΤΥΠΕΤ να λάβει μέτρα και δε μπορούν η διοίκηση της Τράπεζας και ο ΣΥΕΤΕ να ανταποκριθούν?
Μόνο
που μέλη του ΣΥΕΤΕ δεν είναι μόνο οι συμμετέχοντες στην Συνέλευση, αλλά και
όλοι εμείς στα Καταστήματα, που είμαστε καθημερινά εκτεθειμένοι στον κίνδυνο
του κωρονοϊού, καθώς η πελατεία συνεχίζει ακάθεκτη την προσέλευση στα
Καταστήματα. Και όλοι γνωρίζουμε πως δεν υπάρχουν τζάμια μεταξύ ημών και των
πελατών, η απόσταση μεταξύ μας είναι μικρή.
Ποια
είναι η μέριμνα του Συλλόγου για το πάντα ταλαίπωρο Δίκτυο?
Με εκτίμηση,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου