Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021

Διαμαρτυρία συναδέλφου κατ/τος επαρχίας για την κατανομή των bonus

Λάβαμε το παρακάτω μέιλ από συνάδελφο, υποδιευθυντή του κατ/τος Αιγείρας, αναφορικά με την απονομή των bonus. 

Επιβεβαιώνεται η συνολική αντίθεσή μας στο σύστημα των bonus  εδώ και χρόνια και σήμερα ειδικά, καθώς από δεκάδες συναδέλφους έρχονται παρόμοια παραδείγματα για την αδιαφανή διαδικασία.

 

 

14/12/2021

 

Με αφορμή την διανομή bonus στα Καταστήματα τα οποία είχαν δικαίωμα συμμετοχής σε αυτό, σας πληροφορώ ότι δεν ενημερώθηκα από τον Διευθυντή μου σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα, παρά μόνο μετά από ερώτησή μου, οπότε και μου δήλωσε ότι στο Κατάστημά μας αναλογεί το ποσό των € 4.600,00, από το οποίο εγώ προσωπικά δεν έχω να λαμβάνω κάποιο μερίδιο, διότι, κατά την κρίση του, δεν εργάστηκα αρκετά ώστε να το δικαιούμαι. 

 

Το ερώτημα το οποίο θέλω να υποβάλω είναι το εξής: σε ένα Κατάστημα 6ης κατηγορίας με προσωπικό τεσσάρων (4) ατόμων (και, ενίοτε, λόγω αδειών ή ασθενειών, τριών ατόμων) στο οποίο εργάζομαι ως Υποδιευθυντής Εξυπηρέτησης Ιδιωτών, θεωρείται λογικό να μην έχει συνεισφέρει ο Υποδιευθυντής με κάποιον τρόπο στην επίτευξη των στόχων του Καταστήματος αυτού; 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: