Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2024

Ερώτηση συναδέλφου για αξιολόγηση κι αναβαθμίσεις

Συνάδελφος που λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων δεν μπορούσε να παρευρεθεί στη Γενική Συνέλευση του ΣΥΕΤΕ, μας έστειλε το παρακάτω μήνυμα που διάβαστηκε στη ΓΣ από συνάδελφο της Πρότασης Προοπτικής:

«Αγαπητέ κ Ντεκουμέ και λοιποί συνάδελφοι των παρατάξεων ΔΗΣΥΕ – ΔΑΚΕ :

ΘΑ ήθελα να σας απευθύνω δύο ερωτήσεις και θα αναμένω με ενδιαφέρον τις απαντήσεις σας (φρονώ προσωπικά πως ήδη γνωρίζω την απάντησή σας αλλά ας βάλω αυτό το στοίχημα με τον εαυτό μου….) τις οποίες και θέτω από τώρα και προκαταβολικά στην κρίση των ανθρώπων / συναδέλφων που είναι εκεί στη συνέλευση (και στην οποία δυστυχώς δεν κατάφερα να έρθω αυτοπροσώπως λόγω απουσίας μου από την Αθήνα).

 

  1. Υπάρχει εκπροσώπηση τελικά του Συλλόγου στο Συμβούλιο που «εκδικάζονται» οι αιτήσεις επαναξιολόγησης του προσωπικού σε όσες περιπτώσεις κάποιοι «τολμηροί» συνάδελφοι υποβάλλουν αίτηση επαναξιολόγησης? Και με ποιόν τρόπο τους προασπίζεται? Δια της σιωπής? Κρατούνται κάποια επίσημα Πρακτικά στα οποία καταγράφονται οι απόψεις των μελών του Συμβουλίου, όπερ σημαίνει και του Εκπροσώπου του Συλλόγου μας? Όποια και αν είναι η απάντησή σας πείτε μου σας παρακαλώ για ποιο λόγο ουδέποτε έλαβα μία κλήση και ουδέποτε απαντήθηκε κάποια από τις αλλεπάλληλες κλήσεις μου προς τον εκπρόσωπό σας σε δικό μου αίτημα επαναξιολόγησης (ενώ είχα δεχθεί κλήση κάποιες ημέρες πριν τη συνεδρίαση του Συμβουλίου για να λάβω τη διαβεβαίωση ότι θα έχω σύντομα ενημέρωση των πεπραγμένων). Τελικά την απάντηση την πήρα μέσω email από την ίδια την Επιτροπή η οποία αφού συνεδρίασε αποφάσισε ότι η αξιολόγησή μου παραμένει ως έχει… έτσι απλά… χωρίς εξήγηση, χωρίς αιτιολογία, χωρίς βρε αδερφέ ένα κείμενο «αφού λάβαμε υπόψη….» Τζάμπα έχασα το χρόνο μου να ετοιμάζω σελίδες στοιχειοθέτησης των δίκαιων αιτημάτων μου με στοιχεία, excels κλπ….και να πιστέψω τον λαλήστατο έως την προηγούμενη ημέρα του Συμβουλίου εκπρόσωπό σας ο οποίος έκοψε μαχαίρι την επικοινωνία την επόμενη…. Και αν αυτή η καταχρηστική τακτική εκ μέρους του Συμβουλίου ισχύει και σε άλλους συναδέλφους που έχουν αυτά τα χρόνια του κατάπτυστου one man show συστήματος αξιολόγησης υποβάλει σχετικές αιτήσεις, γιατί δε το έχετε στηλιτεύσει έως τώρα σε μία ανακοίνωσή σας?
  2. Από ενδελεχή επισκόπηση του υφιστάμενου – προς αλλαγή από ότι ακούμε – Κανονισμού Εργασίας έχω οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι στασιμότητα στις αναβαθμίσεις σ λογιστικούς βαθμούς υποβάλλεται μόνο λόγω κατόπιν ανεπάρκειας στο Αξιολογικό ή/και λόγω πειθαρχικού παραπτώματος. Το εύλογο ερώτημα που τίθεται είναι γιατί δεν προτείνονται στην αρμόδια Επιτροπή για αναβάθμιση άτομα που δεν κρίθηκαν ως ανεπαρκή με βάση το Αξιολογικό τους και που δεν έχουν υποπέσει σε πειθαρχικό παράπτωμα κλπ.)? ΣΕ σχετική μου ερώτηση στο Προσωπικό εγώ πάντως απάντηση δεν πήρα πέρα του ότι τις προαγωγές τις αποφασίζει το Συμβούλιο κατόπιν προτάσεων από τις Μονάδες, στοιχείο που δεν αναφέρεται στον Κανονισμό ο οποίος στα γραφόμενά του είναι σαφής και δεν επιδέχεται ερμηνειών. Συνεπώς με αφορμή αυτό έχετε σκεφτεί το σενάριο ότι θα μπορούσατε ενδεχομένως μέσω κάποιου εργατολόγου να κινηθείτε δικαστικά κατά της Τράπεζας με διάφορά μέτρα (ασφαλιστικά κλπ.) ώστε να «παγώσουν» οι όποιες διαδικασίες έχουν εκκινηθεί για την μετατροπή του Κανονισμού έως να διαλευκανθούν τυχόν περιπτώσεις μη ορθής εφαρμογής του (και δε μιλάω μόνο για τα τρέχοντα / πρόσφατα έτη αλλά έως και την εξάντληση του χρόνου τυχόν παραγραφών) με ενδεχόμενο καταλογισμό πειθαρχικών ευθυνών στην Τράπεζα ή ακόμα και προσωπικά σε βάρος εκπροσώπων της για αμέλεια ή/και ενδεχόμενο δόλο?

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις όποιες απαντήσεις σας.

Τ.Α.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: